Türkiye E-Ticaret Haftası İstanbul’da Başlıyor

Türkiye E-Ticaret Haftası İstanbul’da Başlıyor

Türkiye E-Ticaret Haftası, sektörün devlerini İstanbul’da bir araya getirmeye hazırlanıyor. Dijital ticaretin geleceğini şekillendirecek yenilikler ve stratejiler masaya yatırılacak. Detaylar haberimizde.

Geleceğin Ticareti Masaya Yatırılacak

Türkiye E-Ticaret Haftası, 21-22 Kasım tarihlerinde İstanbul Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde “Future-Commerce / Geleceğin Ticareti” temasıyla düzenlenecek.
90 milyar doları aşan e-ticaret hacmiyle Türkiye ekonomisinin en hızlı büyüyen alanlarından biri olan dijital ticaret, etkinlikte tüm paydaşları buluşturacak. Yatırımcılar, girişimciler, pazar yerleri, KOBİ’ler, lojistik şirketleri ve akademisyenler, sektörün geleceğine yön verecek fikirleri paylaşacak.

Ticaret Bakanlığı Elektronik Ticaret Daire Başkanı Çağatay Yasin Karaboğa, Türkiye’nin artık yalnızca tüketen değil, dijital altyapısını üreten ve ihraç eden bir ülke konumuna geldiğini vurgulayarak, etkinliğin rekabet gücünü artıracağını belirtti. Adil, sürdürülebilir ve kapsayıcı bir dijital ticaret ekosistemi hedefi öne çıktı.


Dijitalleşmede Yeni Vizyon

ETİD Başkanı Hakan Çevikoğlu, e-ticaretin ekonominin yeni büyüme motoru olduğunu ifade ederek, KOBİ’lerin iş yapış süreçlerini tamamen dönüştürdüğünü söyledi. Bu etkinliğin, Türkiye’nin e-ihracat potansiyelini artıracak yenilikçi fikirlerin üretileceği bir platform olacağı aktarıldı.


İnovasyon, Yapay Zeka ve Yeni Nesil Ticaret Uygulamaları

Etkinlikte;

  • Yapay zeka, tüketici davranışları ve fintech yenilikleri

  • Sürdürülebilir dijital ticaret

  • Davranış bilimi odaklı içerikler
    ele alınacak.

Startuplar ve markalar, S2B ve S2C görüşmeleriyle yeni işbirlikleri kurma fırsatı yakalayacak. Yapay zeka atölyeleri, girişimcilik oyunları, inovatif eğitim alanları ve teknopark projeleri de ziyaretçilerle buluşacak.


Ödüller ve Geleceğin Ticaret Alanları İlgi Çekecek

Türkiye E-Ticaret Ödülleri” kapsamında yenilikçi girişimler, kadın girişimciler ve sürdürülebilir markalar sahneye çıkacak.
Etkinlik alanında yer alacak “Gelecek Zihinler” bölümünde kullanıcı deneyimi, veri analitiği ve dijital kampanya tasarımı üzerine uygulamalı çalışmalar yapılacak. Ayrıca “Dijital Ticaret Monoliti”, ekosisteme ait anlık verileri yansıtarak dijital ekonominin nabzını tutacak.


Whatsapp Kanalımızı takip etmeyi unutmayın

KATEGORİLER
ETİKETLER